İzleyiciler

4.7.13

The Bady Shop Leona Lewis Bronzer / Parfüm

Merhaba Arkadarşlar.
Bu yazımda bir ürün incelemesi paylaşıcam.
The Bady Shop'un Leona Lewis serisi olarak geçtiğimiz aylarda satışa çıkan bir ürün Allık'tan bahsedicem

Ben bu allığı Bu seri ilk çıktığında almıştım.
The Bady Shop'tanda ilk alışverişimdi bu aynı zamanda.
Ürün hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz
Ben ürün hakkındaki yorumlarımı ve swatclarımı paylaşmak istiyorum sizlere.
Büyük hevesle almıştım ben bu ürünü sanırım 50tl idi aldığımda emin değilim çünki 3 al 2 öde kampanyası vardı.
Ürünü kullandığımda büyük hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim
Bronzer almak istediğmi söylediğimde bu ürünü tavsiye etmişti görevli bayan
Orada denedim sanırım Mağazanın ışığından dolayı pek anlamadım rengini elimdeki swatch'tan.
Eve gelip kullandığımda ise ciddi ciddi disko topu görünümündeydim.
Bronzer olarak parlak ,sedefli,simli ürünlerin tercih edilmiyeceğini biliyorum bu çok hafifte olsa bir parlaklık veriyorki bu hiç hoşuma gitmedi.

Birde ürün pigmentasyonundan hiç memnun kalmadım
Defalarca üst üste sürdüğümde istediğim rengi elde edebiliyorum.


Sürüldüğündeki görüntüsü budur


Soldaki aydınlatıcı olarak kullanılabilir belki ama dedğim gibi pigmentasyonu çok yoğun bir ürün olmadığından çok fazla tekrar tekrar sürmeniz gerekicektir.
Elimdeki rengi elde etmek ürünün rengini göstermesini sağlamak için

Ortadaki renk Allık olarak kullanılabilir bir ton 
Bu ton , ilk renk olan aydınlatıcıya göre pigmentasyonu biraz daha fazla bir ürün ama bundada 2-3 seferde ancak rengini alabildim
şeftali alt tonlu allıkları seviyorsanız tercih edebilirsiniz.

Son renk ise biraz daha koyu, bronzer olarak kullanılabilir
Fakat diğer tonlarda olduğu gibi bu tondada pigmentasyon sorunu mevcut.
Fırçayı baya bir üzerinde gezdirip uygulama yapmanız gerekmekte üstelik aynı işlemi tekrar tekrar uygularsanız rengini elde etmiş oluyosunuz.



Buda 3 rengi karıştırarak uyguladığım hali
Bu şekildede tek sürümde elde edemedim rengini, ancak bir kaç kez uygulama sonrası renk kendini belli ediyor
Allık olarak kendime yakıştırmadım bu rengi ama bronzer olarakta sedefli bi bronzer tercihim değil 
Sonuçta bronzer'ın amacı gölgelendirme yapmak gölgelendirmeyide simli , sedefli ürünler ile yaparsak arka plana atmak istediğimiz bölgeler çok daha dikkat çekici olur ki bu tercih edilen bir durum değildir.

Ne yazıkki hayal kırıklığı yaşadığım bir ürün oldu..




Bu ürünle birlikte 3 al 2 öde kampanyası ile aldığım bir diğer ürün Yine aynı seriinin parfümü oldu
Denemek için küçük boyunu almıştım

Parfümü sevdim severek kullanıyorum 
Biraz erkeksi bir kokusu var ama itici de değil hoş kokulu.
Özellikle kış mevsiminde kullanmayı tercih edebiliceğim bir parfüm
30 ml'lik bir ürün birde tam boyu var 50 ml'lik.




Açıkcası bady shop'ta şu sıralar %50 lik bir indirim var
Bu hayal kırıklığından sonra birdaha gider alırmıyım bir ürün bilemiyorum..!
En azından kozmetik ürünü almayacağım kesin sanırım..


Hoşçakalın.

Hiç yorum yok: