İzleyiciler

27.6.13

Bitenler ve Çöpe Gidenler 1

Günaydın.

Yeni bir yazı ile karşınızdayım.
2 ay içersinde bitirdiğim ürünleri içeren bir video çektim.
Yanlızca bitenler değil beğenmeyip çöpe giden ürünlerimde var.
Ürünler hakkındaki yorumlarıma videomdan erişebilirsiniz.
Dilerseniz kanalıma abonede olabilirsiniz, böylece bundan sonra yaptığım videolardanda haberdar olabilirsiniz.


Ürünler
aQuas: Kullan at sivilce Mendili
Bioblas :şampuan
Solitions: yüz yıkama jeli
Paradontax :diş macunu
Shower Gel: duş jeli
Willage: duş jeli
Golgate optik beyaz: diş macunu
Glister: diş fırçası
MrValet: ıslak mendil
Mendiva: ıslak mendil
Bebak: acı badem sütlü makyaj temizleme mendilleri
RawGanic: organik makyaj temizleme mendilleri
Garnier:makyaj temizleme mendilleri
Benri: pamuklar
İpek: pamuk
Benri;makyaj temizleme çubuğu
ImRose: tonik
Lush:Peeling
Lush: duş jelleri (sample)
Lush:Yüz kıremi
Dalanolive:el kremi
RareBlossom:Yüz temizleme Köpüğü
Kiehl's: tonik (sample)
Avon: makyaj fırçaları
Avon: rare pearls parfüm
Avon:aydınlatıcı
Nivea:burun bandı
DairyFun: ayak banyo tuzu
DownUnder: argan yağlı Şampuan(sample)
PCO:Göz maskesi
Rossense:Nemlendirici Yüz maskesi (sample)
GreeanTea:Watsons maske
Çilekli maske: watsons
Gratis maskeler
Activar:Gece ve Gündür kremi ( sample)
YvesRocher: parfüm (sample)
Clinique: Göz kremi
Monoderma: Terlemeyi önleyici Jel (sample)











Videom
Bitenler ve Çöpe Gidenler

İyi Seyirler..



İlk videom olduğundan biraz heyecan var evet :)
Takıldığım kelimeler olmuş Atladğım bir ürün olmuş (birdahaki bitenler videomda anlatırım)
İnşallah bu acemiliğimi heyecanımı üzerimden atarsam yeni videolar çekmeye çalışıcam.

Umarım size fikir vericek yorumlar olmuştur.
Hoşçakalın.

5 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Bir dolu ürün bitirmişsin canım,şok oldu hayırlı olsun yenileri dolsun poşetine :)

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Ne kadar guzel birsuru sey bitirmişssin. Bitenler yazılarını gorukce bende bir gaza geliyorum ama bitirme konusuda pek başarılı olmadıgımın da farkındayım=)

Bende bloguma beklerim: http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ =)

Unknown dedi ki...

Bioblasi sevmissin :) senin sacini uzattimi acaba ben onun icin almayi dusunuyordum

Unknown dedi ki...

bio nun etkisi fark ediliyomu gerçekten? almayı düşünüyorum bende?

Adsız dedi ki...

Duzenli kullanimda etkisi var evet ben memnun kaldim ve fark edilir sekilde bi uzama farkettim.