İzleyiciler

25.6.13

The Balm NUDEtude Palet







Gratislerde büyük aşk yaşadığım bir marka olan The balm'ın Balmjovi paletten sonra en sevdğim paleti budur
Renkleri tüm göz renklerine uyabilen bir palet
Diğer bir çok göz farı gibi toz toz olup dağılmıyo Far bazı ile kullanıldığında tüm gün yeni yapılmış makyaj etkisi ile dolaşmamızı sağlıyo
Ben bu paleti kaş kiti olarakta kullanıyorum bazen :)
Aydılatıcı olarakta kullanılabilir renk tonları var
Dilerseniz yüzünüze gölgelendirmede yapabilirsiniz cildinize uygun renk tonları ile
Yani bir palet ama bir çok işe yarıyan bir palet
Olmazsa olmaz bir ürün bence.







Bu resimlerde netten alıntıdır renkleri daha net görebilin diye



Tasarımı bi harika değilmi :)
Ben bu paleti aldığımdan beri hemen hemen her tonunuuyguladım çok seviyorum
Almayı düşünenleriniz varsa mutlaka bi an önce almalı diye düşünüyorum

Şimdilik benden bu kadar hoşçakalın

2 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

bu markanın en çok sevdiğim özelliği zaten kutu tasarımları :)

Marstandusenkadin dedi ki...

Bende de var ama iç paketinde böyle kadın yok :) Çok seviyorum çok kullanışlı bir palet güzel günlerde kullan :)