İzleyiciler

12.7.13

Deborah Natural Effect Blush ( Mat Mineral Allık ) 06

Günaydın.

Bugün sizlere çok beğendiğim bir allıktan bahsetmek istiyorum

Natural Blush ( mat mineral allık) 06

Watsons 'tan almış olduğum bu allık uzun zamandır favori ürünüm.


mineral allık


Aldığım günden beri çok severek kullanıyorum
Şeftali alt tonlu Mat bitişli bir ürün


Deborah Natural Blush

Gördüğünüz gibi ambalajıda gayet büyük 6 gr'lık bu allık uzun süre bana gidicektir diye düşünüyorum
Yüzümde Doğal tonlarda bir renk istediğim zaman bu allık oluyor ilk tercihim.

Deborah Natural Blush

İçeriğini buradan görebilirsiniz

deborah allık

Birde küçük fırça çıkıyor içinden
Fakat bu fırçayı kullanılabilir bulmuyorum
Fırça kılları çok sert oluşundan ötürü.

deneme boy ürün gönderen firmalar

Pigmentasyonu yüksek olan bu allığın tek sevmediğim yanı ise çok fazla tozutması
Resimdede gördüğünüz üzere allık kendi etrafına biraz dağılmış durumda

Buna rağmen yüzümdeki doğal duruşunu çok seviyorum
Kalıcılığıda yüksek bir ürün.





Ben bu allığı watsons'tan 19 tl ye almıştım.

Sizin kullanıp memnun kaldığınız mineral allıklarınız varmı.?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Pür Minerals'in mineral allıklarını seviyorum.