İzleyiciler

27.7.13

GOLDEN ROSE / Eyeshadow Jumbo Pencıl


MERHABA

Bu yazımda Golden Rose Eyeshadow pencıl (büyük göz kalemi) den Bahsedicem

Ben alıp kullanmaya başlayalı 1 ay kadar oluyor
Bende 2 rengi mevcut  glitter eyeshadow 405 no - eyeshadow pencıl 309 no

Sizlere severek kullandığım bu 2 rengi size swatch'ları ile tanıtıcam






Glitter serisinden olan 405 no'lu kalemden başlayayım


Benim göz rengim Kimi zaman maviye dönük bir yeşil
Gölgede yeşil gün ışığında mavi olan bir göz rengine sahibim

Durum böyleyken göz makyajı tonlarında çok kararsız kalabiliyorum
Mavimi alsam yeşilmi alsam diye düşünürken ikisinide aldım :)

Yeşil yani glitter serisinden 405 no'lu olan kalem içersinde pırıltılı simler bulunuyor
 uzun süre kalıcı ışıl ışıl bir göz makyajı ile etkileyici ve çarpıcı bakışlar yaratmamızı sağlıyor..




Golden Rose Eyeshadow Pencil 309

mavi renk olarak seçtiğim ise simsiz ışıltısız mat bitişli bir kalem
Bunu çok dah fazla kullanıyorum

Bu arada bu gördüğünüz resimler ürünler alındığı zaman çekilmiştir

Her iki kalem içinde söyleyebiliceklerim Oldukça yumuşak, göz kapağımıza zarar vermeyecek şekilde,ister kalın istersekte ince bir sürüm sağlayabiliriz
Ben her ikisinide far bazı olarakta kullanabiliyorum
Kalıcıkları orta derecede
Ama far bazı kullandığımda çok daha uzun süre kalıclı olduğunu gördüm

her birisi 4.40 tl'den GRATİS ve GoldenRose online satış sitesinde satışta bulunuyor.

Fiyatına göre performansları gayet başarılı.
Pigmentasyonlarıda güzel.


Alıp denemenizi tavsiye ediyorum bu kalemleri

Hepinize mutlu bir hafta sonu diliyorum
Hoşçakalın..

5 yorum:

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Bende alacagim bu kalemlerden kremsi bir rengini bulabilirsem :)

makyajlı kareler dedi ki...

Güle güle kullan canım. Gozlerde sulanma batma yanma yapiyor mu acaba. Her kalemi kullanamiyorum da

Adsız dedi ki...

Tsk ederim cnm.
Hayir gozlerimde bi yanma yapmadi. Goz iclerime goz altlarima uygulamadim sanirim bundan yanma hissetmedim.
Gratise ugradiginda bir dene derim

Unknown dedi ki...

Canım güle güle kullan :)Bende tavsiyen üzerine bugün aldım çok beğendim :)

GüzelGül dedi ki...

mavinin tonu cokk hosuma gitti

Mein Blog/Blogum