İzleyiciler

21.8.13

Golden Rose STYLE LİNER Metalik



Golden Rose Markası son dönemlerde tercih ettiğim, merak edip yeniliklerini takip ettiğim bir marka oldu..
Allığı ile başlayan marka tanışıklığım Eyelinerler ile devam etmekte.


Bu yazımda da Trend olan metalik eyeliner üzerine olacak.





Sizinde gördüğünüz gibi rengi metalik yeşil
Sürümü çok rahat 
Tam gün kalıclığı var diyemem ama 6-7 saat kalıcılığını test etmişliğim var.
Renk vermesi ( pigmentasyonu) fırçayı değdirdiğiniz anda rengini veriyor.


Tasarım açısından bakacak olursak fırça aplikatörü çok uzun sayılmaz ama bunu kapak uzunluğu telafi ediyor
Ben sürerken bir zorluk yaşamadan keyile sürebiliyorum


Ben bu ürünü Gratis mağazasından 10 tl' civarında bir fiyata almıştım

Hatta aynı alışverişimde birde siyah eyeliner'ını aldım Golden Rosun
Ama elimde siyah eyeliner bulunduğundan bitmeden açmayı kullanmayı düşünmüyorum





Serideki diğer renklere fiyat ve daha fazla bilgi için 





Sözün özü:

Golden rose'de trendi yakından takip ediyor, Bende GoldenRose'i 
:)

Mutlu Günler...!

1 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

renkler çok hoş moru da varmış hatta bir çok rengi güle güle kullan canım..