İzleyiciler

1.8.13

LUSH / Eau Roma Water Tonik


Merhaba..

Bu yazımda Lush Markasından çok severek kullandığım bir üründen bahsedicem.
Eau Roma Water Tonik




Kullanmaya başlayalı 6 ay kadar olmuştur.
2. şişemi bitirdim
Bir büyük boyunu birde çantamda bulunsun diye küçük boyunu almıştım
ve dün itibarıyla 2. şişemide bitirmiş bulunuyorum..

Doğal içerikli alkol ve paraben bulunmayan bir tonik arayışındaysanız bunu size kesinlikle öneririm.
Tonik olarak kullanabilrsiniz ama ben yüzümü ferahlatmada da kullandım.


İçeriğini buradan okuyabilirsiniz dicem ama evet kullanımdan dolayı baya yıpranmış durumda :)
en iyiisi ben sizler için yazayım

" Cildinizi mutlu etmek için nazik bir aromaterapi.
kuru ve hassas cildinizi yatıştırıcı,yağ dengesini koruyucu toniğimizi gün içerisinde istediğiniz her zaman güvenle kullanabilirsiniz."

Kuru, hassas ve olgun ciltler için kızarıklık giderici, yatıştırıcı gül suyu ve cildi yumuşatıp, yağ dengesini koruyucu aynı zamanda antibakteriyel, antiseptik, cildi iyileştirici özellikli lavanta suyu içerir. Hergün kullanabileceğiniz, cildiniz kadar hassas ürünümüz. Toniklerimiz sadece bu amaçla kullanılmaz, aynı zamanda ciltte arta kalanlar temizleyici ve diğer yüz ürünlerinin temizlenmesini sağlarlar. Ayrıca, gün içinde ne zaman, ferahlamak, serinlemek isterseniz kullanabilirsiniz. - 



İçindekiler ve  Kullanımı..


Tonik alırken dikkat ettiğim bir konu varki oda spreyl oluşu
Ben tonik uygulamarında dökmeli olmasını tercih etmiyorum şişenin
Çünki fazla yada az miktarda gelebiliyo
Ama sprely tasarımda olanlar çok daha kullanışlı geliyor.



Sizde bu yaz aylarında ferahlamak istediğinizde güvenle kullanabiliceğiniz tamamen el yapımı bu toniği kullanabilirsiz

Fiyatıda uygun 15 tl


İSterseniz Lush online satış sitesinden  Burada > www.LUSH.com.tr
İstersenizde herhangi lush mağazasından


Hoşçakalın..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Tam benim aradığım bir ürün istediklerimi karşılıyor hemen almalıyım :) Teşekkürler bu güzel post için :)

Unknown dedi ki...

gerçekten çok yararlı bir post olmuş bende almayı düşünüyoruuum :)) sizi bloguma bekliyorum en kısa zamanda bende :* pinkcocoalove.blogspot.com