İzleyiciler

20.8.13

MAYBELLİNE Color Tatto / On and on bronze / Permanent taupe / Pink Gold

Merhaba..

Çok Beğenerek kullandığım bir üründen htta bir markanın 3 farklı ürününden bahsedeceğim bu yazımda.

MAYBELLİNE COLOR TATTO'lar

MAYBELLİNE Color Tatto

Kim sevmez ki color tatto'ları.
Uuzun süre kalıcılıkları,kullanışlı renk skalası,her göz rengine göre bizlere sunulan tonları..
Kısacası Maybelline color tatto'ları sevmek kullanmak için bir çok nedenimiz var.



Bende Color tatto'ların 3 rengi bulunuyor

On and on bronze / Permanent taupe / Pink Gold

Severek kullandığım bu 3 renk Benim bir çok zaman kurtarıcım olmuştur.

On and on bronze'den başlamak istiyorum

Bu tonu henüz yeni aldım sayılır henüz 1 ay oldu ama bir aydır çok severek kullanıyorum
Özellikle göz makyajı yapmaya vaktim olmadığı zamanlarda kurtarıcım oluyor.
Tüm göz kapağıma uyguluyorum ardından bir eyeliner çekiyorum bu kadarla bile harika bir görünüm sağlıyor bana


On and on bronze




Permanent taupe

Bu Color Tatto'yu gözlerim için kullandığım gibi kaşlarım içinde kullnıyorum
Kaşlarımın seyrekliğini kalem ve toz farlardan sonra en iyi şekilde doğal bir görünüm vererek kapatan tek ürün bu oldu diyebilirim
Göz farı olarak uyguladığımda ise allık ve ruj rengimi biraz daha açık tonlarda seçmeye çalışıyorum
çünki zaten koyu bir tona sahip Permanent taupe gözleri ön plana çıkartıyor

Permanent taupe


Pink Gold

Vee benim en sevdiğim ton en sevdiğim Color Tattom :)

Bu Color tattomu hem göz farı olarak hem renkli göz makyajı yapacağım zamanlarda baz olarak hemde açık tonlu göz makyajlarımda yahut doğal göz makyajlarımda eyeliner olarak uyguladım
Renkli eyeliner arayışındaysanız bu rengi kesinlikle öneririm..
normalde pembe göz makyajını sevmesemde Yeşil gözlerime en çok uyan metal bitişli bu pink gold tonu benim için vazgeçilmez oldu.

Pink Gold


Genel olarak Color Tatto'lar 

Gerçekten 24 saat kalıcılar, siz gözünüzden silmediğiniz sürece kalıcılıklarını koruyorlar.
Kremsi ve yumuşak yapıda olduklarından sürümü kolay 
Mac Paint pot'lara rakip olarak gördüğüm bu ürün gerçekten güçlü bir pigmentasyona sahip
İster tek başına ister far bazı olarak uygulanabilir 
Dilersenizde benim gibi kaşlarınızı doldurmakta yahut renkli eyeliner uygulamalarınzda kullanabilirsiniz.



Bu ürünüün sevmediğim tek olumsuz yönü ise fırça ile uygulamada zorluk olması
Bazen tırnaklarımı uzatıyorum ve böyle zamanlarda bu ürünü kavanoz içinden parmaklamak epey zor oluyor

Ayrıca Bir durum var ki oda Bu markanın hayvanlar üzerinde test yapması
Bu konuda hassas iseniz bunu göz önünde bulundurmanızı öneririm.


Hepinize Renkli  ve Mutlu günler diliyorum

2 yorum:

Unknown dedi ki...

gold ve bronzu çok guzel ,çok severek kullanıyorum ben de

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Tatto ailesi çok muhteşem zaten dicek söz yok (: güle gle kullanmalar .