İzleyiciler

2.8.13

Temmuz Bitenler ve Çöpe Gidenler

MERHABA Arkadaşlar.

Temmuz ayı bitti ama ben henüz yayınlayabildim BİTENLER ve ÇÖPE GİDENLER videomu..
Geçtiğimiz temmuz ayı boyunca hangi ürünleri beğenmişim ve bitirmişim hangi ürünleri beğenmeyip çöpe atmışım merak ediyorsanız videomu izleyebilirsiniz..

BİTENLER ve ÇÖPE gidenler 





Kanalıma abone olursanız ve videomu beğenirseniz çko mutlu olurum..
İyi seyirler..



Not:

Blogumdaki ve instagram hesabımdaki 2 çekilişte gerçekleşti Video henüz yükleniyor
Yüklenir yüklenmez blogumda yayınlanacaktır.


5 yorum:

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Çok çok çok fazla şey bitirmişsin, kıskandım resmen :)

kumralkizdan dedi ki...

Ooh masallah ne kadar cok urun bitmis :)

Kitap Tutkusu dedi ki...

Ne kadar çok ürün bitirmişsiniz :))

Gül suyunu sizin yazılarınızdan sonra kullanmaya başladım ve vücudumda tonikleme yapıyorum.

Bebak makyaj çıkarma mendilini hiç beğenmedim, makyaj yüzümde kaldı hep :(

Watson'ın ağız çalkalama suyunu da beğenmedim. Çok fazla ağız yakıyordu, ama sizin taktiği uygulayıp su koyacağım içine.

Teşekkürler, sevgiyle kalın!

Poine PA dedi ki...

Valla masallahiniz var :) O islak mendiller 1 ayda bitmis ben 2 tane anca bitiriyorum :) En sevdigim bitmisler bloglari ve videolari cunku gercekten faydali oluyor devamini bekliyoruz sevgiyle kal :)

Unknown dedi ki...

Maşallah ne kadar çok ürün bitirmişsin :) Alışveriş ve bitenler videolarını izlemeyi seviyorum hoşuma gidiyor :)