İzleyiciler

17.7.13

Gratis %50 indirimine hazırlanın

Eveet yanlış duymadınız gratis büyük indirimde

Gözümüz aydın..


Cuma ,cumartesi ,pazar günü gecerli olmak uzere bir cok marka ve üründe %50 ye varan indirimler ve bi alana bi bedava kampanyaları ile 4. doğum gününü kutlayacak.

Ben şimdiden alınacaklar listemi hazırlamaya başladım bile.
Sizin listenizde neler var neler almak istiyorsunuz yazarsaniz sevinirim
Böylece hangi urunu alacagim konusunda bi fikrim olur.

Hepimize simdiden hayırlı olsun diyorum
Iyiki varsin gratis.


20 yorum:

Gizem G dedi ki...

Ahah hep parasız olduğum zamanlara mı denk gelir bu indirimler :(

merve bal dedi ki...

vaouv süper haber :)

SuveMakyaj dedi ki...

Ama ama gratis bursada niyee yok ki hala :(

Yeşil Bak dedi ki...

ooooo süpermiş
akşam alınacaklar listesi hazırlamaya başlıyım :)

audrey dedi ki...

Hazırım ve fakat sadece pamuk ve güneş kremi alacağım kararlıyım yani umuyorum :))

Berrin Bayraktar dedi ki...

nerden öğrendiiin :)

Ebru Güler dedi ki...

Bu aldığım en güzel haber hemen listemi hazırlıyorummm :)

kiraz varıcı dedi ki...

Bugun brandium gratisteydim.
Makyaj aynasi aldim. Instagram hesabiimda paylastim.

Yaninda bi kac urun daha alicaktim sordum yoktu stoklarinda.
Yarin gelir indirim hazirligi var denildi.

kiraz varıcı dedi ki...

Listeni blogunda paylasirsan sevirm
Belki benimde aa o urunu bende alayim dediklerim olabilir.

kiraz varıcı dedi ki...

Bende benrinin disk pamuklarini stok yapmayi dusunuyorum :))

kiraz varıcı dedi ki...

Blogundan bizimlede paylasirmisin listeni

Yeşil Bak dedi ki...

paylaşmam mı hiç :)

kiraz varıcı dedi ki...

Ben bayram indirimi olur diye biriktiriyodum bayramdan önce kulanmak sanip oldu.
daha 2 gün var sende ogüne dek bişiler koyarsın kenara inş

kiraz varıcı dedi ki...

bencedeee:)

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

Birkaçgün önceden biliyordum olacağını şaşırmadım (= Loreal maybellıne de indirime girsin nolur tatttoolardan istiyorum ! benim alacaklarımda belli ve net ihtiyacımı ve ihtiyaç dışı birşey alıp çıkacağım (:

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Aaa nelerde varms biliyo msn canim. Bende bugn alcaktm bseyler almamstm ya indrm gelrse diye .)

muhteviyat-ı hayat dedi ki...

benri pamuk, ıslak mendil...
renkli kozmetik indirime girerse balm'dan mary lou, betty lou... time balm...
flormar: 5'li paletlerden 04, 07... blush on 90... terracotta blush on 44 veya 45...
terracotta powder 20 veya 29...
diş macunu, listerine, şampuan...

şimdilik aklıma gelenler... :) umarım güzel bir indirim olur ve ben bu istediklerimi bulabilirim... :)))

Gülçin Sevde SARICIKLI dedi ki...

evet hep ondan sikayetçiyim ben de... keşke alabilcek insanlar olsa bizim yerimize de

Zeynep tür dedi ki...

Olmaz bu kadar sanki içime doğmuş bende dün liste çıkarmıştım bayram alışverişi için :))))
1-Alix Avien Rimel
2-Benri Aseton
3-Essence lip gloos
4-Garnier Makyaj Temizleme Sütü
5-Neutregena ayak bakım kremi
6-down under argan yapı sıvı saç kremi
7-down under argan yağı onarıcı saç bakım yağı
8-Dove seyahat seti
9-Rexona roll-on
Şimdilik listemdekiler bu kadar ama adım gibi eminim oraya gidince çoooookkkkk daha fazlasıyla çıkılacak oradan Haksızmıyım :))))

gelincika dedi ki...

ağda bantı,oje,nemlendirici bakarım...bebekle ilgili ürünlere de bakarım :)

http://loveandsmile.wordpress.com/