İzleyiciler

18.7.13

UNİ eye disc EyE Make-up Remover

Günaydın.
Bu yazımda yeni keşfettiğim ve çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum

UNİ eye disc EyE Make-up Remover


Gratis alışverişimde belirli miktar ürün aldığımda indirimli olarak tavsiye edilen bir üründü
İyikide almışım diyorum.
bir haftadır kullanıyorum
Gerçekten etkisini gördüm.
İşe yarayan sevdiğim bir göz makyaj temizleyicisi oldu


 Suya dayanıklı rimel ,eyeliner ve göz kalemlerini 1 seferde olmasada 2 seferde kalıntısız çıkartabiliyo.
Gözlerimde bir yanma acıma sulanma olmuyor üstelik kurutmada yapmıyor, bir yandan makyajınızı temizlerken öte yandan göz çevrenizi besliyor.

İçeriğine buradan bakabilirsiniz.



 Göz ve göz çevresinde ki yoğun makyajımı dahi tahriş etmeden kolayca temizliyor.

Alkol içermeyen  kolay emilir formülü, kirpikleri güçlendiriyor, göz çevresini koruyarak sıkılaştırıyor. 

İçeriğinde ki bitkilerden gelen özellikler ile  Göz  altlarında oluşan günlük yorgunluk izlerini gideriyor ve rahatlatıyor. Antioksidan özelliği göz çevresini koruyor. 

Biotin (Vit.H): Kirpik ve kaşların beslenmesini ve parlaklığını sağlıyor. 

Bu ürünü ayrıca Göz çevresi bakımı için de kullanabilirsiniz.
 sabah akşam Uni göz temizleme disclerini gözünüzün üzerine koyun 5 dakika boyunca bekleyin.
Göz altlarındaki yorgun görüntüden arının.
Ben bu işlemi iki kez yaptım ve gerçekten göz çevremde nemlendirilmiş ve ferahlamış bir his bıraktı bende.


 
Her pakette 80 adet ped bulunuyor
orta kalınlıkta bir ped
uygulama esnasında parça parça olup ayrılmayak kadar kuru ve sıvı bi kıvam ile yüzümüzü yağ boca edicek kadarda akışkan değil.

2 çeşidi var diğeri ise yeşil çay özleri bulunan UNİ eye disc EyE Make-up Remover




Birde denemesini yapıp size göstermek istedim

resimde görünen.

1 eyeliner
2 rimel
3 -4 göz kalemleri

bu 4 üründe suya dayanıklı ürünler..



Gördüğünüz gibi tek sürümde yeterli değil ama 2. uygulamada makyajdan eser kalmıyor.

yarınki büyük gratis indiriminden birtane daha bu üründen almayı düşünüyorum.

Mutlu günler.
Hoşçakalın

2 yorum:

audrey dedi ki...

böyle ürünler seyahatte iyi oluyor..

loveandsmile dedi ki...

Denemem lazım aslında tam bana göre..çok yoğun ve yorgun olduğumdam temizlemeye erindiğim zaman oluyro :(

http://loveandsmile.wordpress.com/