İzleyiciler

5.7.13

The Balm Makyaj Fırçaları Hakkında:

Günaydın
Yeni bir ürün deneyim , tanıtım yazısı ile karşınızdayım.
Bugün bahsedeceğim ürün The Balm markasından Makyaj fırçaları olucak

Genel olarak sevdiğim bir marka olan The Balm'ın hemen hemen tüm ürünlerini almış denemiş memnun kalmışımdır.

Bende The Balm'ın 2 adet fırçası mevcut

Bu fırçalardan birisi olan Pudra fırçamdan bahsedicem öncelikle..

Resimdede gördüğünüz üzere Yoğun kıl yapısına sahip bir fırça Pudra uygulamalarında başarılı bulduğum bir ürün.
Ergonomik bir yapısı var bu fırçanın, kullanım kolaylığı sağlayan uzun ve elimizle kavrayabiliceğimiz kalınlıkta eğlenceli bir sap kısmı var.
Zaten balm ürünlerinin eğlenceli oluşu tartışılmaz bir gerçek :)



Yanlız bu fırçanın tek ama en önemli olumsuz yanı Kıllarının dökülüyo olması
Ben bu dökülmeyi talihsiz bir şekilde farkettim
Yüz makyajımı bitirdikten sonra pudra uygulaması yapmak istediğimde yüzümde bb krem üzerine yapışmış olan 2 küçük kıl gördüm
Önce kaş yahut kipriklerimden düşmüş olabiliceğini düşündüm fakat zamanla anladımki bu fırçamın kılları dökülüyor.
Evet The Balm pudra fırçasının kılları dökülmeye müsait bir fırça

Acaba bendemi bir hata var yıkarken bir yanlışlık ypamışımdır yeterince kurutmamışımdır gibi şeyler düşünmeye başladım
Fakat bir arkdşımdada bu fırçadan görünce ona sordum oda bir iki kez bu olayı yaşadığını söyleyince emin oldum
Resimdede gördüğünüz gibi fırça ile hafif oynadığınızda dökülmeler olabiliyo ki ; ben masa üzerinde bi kaç dairesel hareket çizdim ondan sonra oldu bu dökülmeler.

Fırçanın kıl yapısına gelicek olursak
Öyle çok fazla yumuşak bir fırça sayılmaz, orta sertlikte diyelim Avon fırçalarını kullanıyorsanz daha iyi anlarsınız ne demek istediğimi
Bu fırça ile uygulama yaptığımda yüzümde bir gıdıklanma oluyomuşçasına mimikler yapıyorum elimde olmadan. :)

The Balm Pudra fırçamın kılları tamamen dökülene dek Sırf eğlenceli görünüşü için makyaj koleksiyonumdaki yerini koruyacaktır. :)


Çift Taraflı Far ve Blending Fırçası



Bu fırçayı gerçekten çok seviyorum İşlevsel göz nuru fırçam diyebilirim.



Bu fırçamda Pudra fırçasındaki gibi bir sorun yaşamadım
Sert bir fırça değil aksine Gayet yumuşak
Ben fırçanın asıl Duo fiber diye bildiğimiz kıllardan oluşan Blending kısmını beğeniyorum
MAC Duo Fiber fırçanın aksine daha seyrek kıllara sahip hatta bu endişeye sebebiyet verebiliyo,acaba crease bölgesinde dağıtma işlemini yapamaz buğulu hissi veremez gibi düşündürebiliyo fakat uyguladığınızda sihirli bir şekilde bu işi başarabildiğini görebiliyosunuz




Fırçamın bu kısmını ise hem gözümde hemde gölgelendirme yapmak istedğim küçük bölgelerde kullanıyorum
Burun kenarı gibi
Fırçanın kılları diğer taraftaki fırçaya göre daha yoğun ve biraz daha sert
olmazsa olmaz bir fırça değil ama işini iyi yapıyo diyebilirim
Yine bu fırçada eğlenceli yapısı ile göz zevkimizede hitap ediyor.

Ben bu fırçayı %40 indirim ile 14 tl Almıştım.

4 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

kılların dökülmesine sinir oldum. Görüyordum bu fırçayı alsam mı diyordum ama iyi ki almamışım :)
http://nypdsena.blogspot.com/

Duygu Bal dedi ki...

benim the balm pudra fırçam da dökülme yaptı bb krem uygularken kıllar insanın yüzüne yapışıp kalıyor malesef

Tek Aşk A* dedi ki...

Kılların dökülmesini bende farkettim malesef :/
Give Crease A Chance'se candır gerçekten!Çok seviyorum bende.

Ecz.imis dedi ki...

Bendeki tek The Balm fırçası bu ikili far fırçasıdır ve kendisini çok ama çok seviyorum. :) Sırf bu fırçaya olan sevgim sebebiyle bir ara gidip diğer göz fırçalarına da bakmak istiyorum the Balmın. :) Yüz fırçalarını düşünmüyordum zaten ama bu yazıdan sonra küçük ihtimali de yok etmiş olduk. ;)