İzleyiciler

6.7.13

Yves Rocher Detoks Etkili Losyon Tonik

Merhaba.
Bugün Sizlere Benim çok severek kullandığım bir tonikten bahsedicem.

Ben bu tonik ile tanışalı henüz bir buçuk ay oluyor fakat aldığım günden beri bunun yerine başka tonik kullanmaz oldum.
Yüzüme sürmüyorumda içiyorum diyebilirim amiyane bir tabirle.:)

Kokusu, yapısı ,kullanım sonrası yüzüme sağladığı yumuşaklık hissi kısacası bir çok artısı var bu toniğin benim açımdan.

Bu ürünün 1. şişesi bitmek üzere yedek olarak 2 tane daha aldım.
Sanırım Yves Rocher'de bu ürün satılmaya devam ettiği sürece ben bu ürünü kullanmaya devam edicem. :)


Ürün Hakkında:

200 ml'lik bir ürün
Ben bu ürünü gratislerde satılan spreyl konteynar'lara koyuyorum biraz gül suyu ile karıştırıyorum Spreyl şeklindede kullanıyorum.
Losyon tarzında koyu bir kıvamı var, bu da üründen daha iyi verim almamızı sağlıyo
Rahatsız edici bir kokusu yok Parfüm içermiyo ama yeşil çay, beyaz çay, madagascar çayı, papatya ve nane suyu içerdiğinden yine bu bitkilere özgü kokusu var.



Ürünü akşam yatmadan önce ve sabahları yüzümü yıkadığımda kullanıyorum, dilerseniz makyaj temizliğindede kullanabiliyosunuz.

Ben bu ürünü kullandığım andan beri hissettiğim şey yüzümde daha aydınlık bir görünüm ve cilt tonumdaki renk farklılıklarının azalması.
Gerçekten benim için 5 yıldızlı bir ürün oldu bu tonik.




Kullanım kolaylığı sağlayan bir ambalajı var.


Ürün içeriğini buradan görebilirsiniz.


Yeterli bulduğum kadar ürünü disk pamuğumun üzerine döküyorum ve yüzüme uyguluyorum
Bu işlev için Gratis mağazalarında satılan Benri pamuklarını tercih edebilirsiniz.
Kesinlikle ürünü hapsetmiyo aksine ürün pamuğun yüzeyinde kalıyo siz dilediğiniz gibi kullanabiliyosunuz




Ben bu ürünü 24 tl'ye indirimsiz olarak aldım
Daha sonra Yves Rocher Yaz indiriminden 1 alana 1 bedava olarak 2 adet daha aldım 30 tl'ye.

Eğer yüzünüzde ton farklılıklarınız varsa düzeltmek amaçlı ve daha aydınlık bir görünüm için bu ürünü almanızı tavsiye ediyorum kesinlikle


Hoşçakalın.

6 yorum:

bir makyaj blogu yazarı işte dedi ki...

Hemen ekledim Tonik Arayışlarıma :)

kiraz varıcı dedi ki...

Teşekkür ederim.
Memnun kalıcağına eminim.

audrey dedi ki...

Bayılıyorum buna en se diğim ve sürekli kullandığım tonik benim de

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Bugün aceleylen hemen girdim baktım ama yardımına ihtiyacım var canım,Bu jel gibi sanırım yüzünü yıkamana gerek kalıyormu pamuklan sildikten sonra?

Kozmetik Bulvarı dedi ki...

Cnm jel gibiden ziyade cok akiskan bir losyon gibi.
Hayir yuzunu yikamiyorsun bunu uyguladiktan sonra.
Temizlenmis cilde tonikleme gorevi goruyor bu.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Biodermam biter bitmez bunu alıcam ozaman çok sağolasın yorum için,karma cilt tipim sorun olmaz sanırım yani her cilt tipine uyuyorsa tonik niyetine kullanıcam,doğal ve çok beğeniliyor diye almak istiyorum.