İzleyiciler

6.7.13

Haziran Favorilerim

Merhaba arkadaşlar.
Bu yazımda Haziran ayı boyunca severek kulandığım bir ay boyunca favorim olan ürünler hakındaki yorumlarımdan bahsettim.

Haziran ayı boyunca düzenli kullandığım Beğendiğim ürünlerin bir çoğu makyaj ürünlerinden ziyade kişisel bakım ürünleri idi.
Makyaj fırçaları,yüz yıkama jeli + köpüğü
Tonik,saç kremi,maske,rimel,deo. , diş macunu,makyaj malzemeleri gibi bir çok ürün var haziran ayı boyunca kullanıp favorilerim arasına giren.

Genel görüntüsü bu şekildedir.
Bu sepeti Carrefour sa' dan ramazan sepeti olarak almıştım ben bu şekilde değerlendirdim



İçindeki ürünler ve ürünler hakkındaki yorumlarım için videomu izleyebilirsiniz


Videomu beğenip youtube kanalıma abone olursanız çok sevinirim.

Hepinize mutlu huzurlu bir hafta sonu diliyorum
Hoşçakalın..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Videoların çok hoş sesin çok güzel :)