İzleyiciler

6.7.13

The Bady Shop Allık Fırçası Hakkında / Videolu Tanıtım

Merhaba.

Bu yazımda The Bady Shop Allık fırçasından bahsedicem.



allık fırçası

3 ay oldu hemen hemen ben bu fırçayı alalı, aldığımdan beri çok fazla kullandım sayılmaz.
Memnun kalmadığım bir fırça oldu.
Bunun sebebini videomda anlatmaya çalıştım , izlemek isterseniz video aşağıdadır.

Öncelikle Bu fırçanın tek olumlu yanından bahsedeyim
Bu fırçada tek sevdiğim özellike RT fırçalar gibi ayakta urabiliyor olması.
Herhangi bir kavanoza yahut fırça kutusuna koymanıza gerek kalmıyo ,yerde kaplamadan estetik biçimde durabiliyo
Ama bir fırça için kenarda süs gibi durması tercih edilen bir duurm değildir elbetteki :)


Sevmediğim 3 yanı var


●               Üzerindeki Yazıların silinmesi
Fırçayı ilk yıkamamdan sonra farkettim, üzerindeki "The Bady Shop" yazısı silinmişti

blush brush

Aslında bir çok fırçamın üzerine yazıları silinmesin diye yıkama öncesi şeffaf oje sürer yazısını markasını sabitlerim, fakat bu fırçada unuttum ve malesef kaçınılmaz son..



●                 Fırça kıllarının eğimli durması
Bu ne diyeceksiniz şimdi ama bunu videoda çok daha iyi anlatabiliceğimi ifade edebiliceğimi düşündüğümden video ile açıkladım
maykaj fırçası

Yinede elimden geldiğince yazmaya çalışayım.

Fırçayı kullanacağınız ürün üzerine  Allık, Bronzer , Pudra her ne kullanacaksanız ürün üzerine gezdirdiğinzde fırça kılları bir yöne doğru eğimli bir hal alıyor, yüzümüze uyguladığımızdada aynı eğim devam ediyor düzelmiyor.
Bu benim bu fırçadaki en sevmediğim yönü oldu


●              Fırça kıllarının ürünü hapsetmesi.
Bunuda videoda çok daha net anlatabilirim düşüncesi ile dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım


Allığımı fırça ile aldığımda fırçaya allığı alıyor fakat yanağıma var yok arası bir görünümde ürün bırakıyor
Fırçaya baktığımda halen üzerinde yeterince ürün görebiliyorum ama yüzüme uyguladığımda bu sonuç vermiyor..
Aynı zamanda çok fazla yumuşak olduğundan dolayı pigmentasyonu az olan ürünlerde çok yetersiz kalıyor

Bu arada fırçanın üzerinde bulunan beyaz taneciklere dair en ufak bir fikrim yok
Özenle yıkamama rağmen , ambalajından çıkartmadan muhafaza etmeme rağmen bu şekilde bir görüntü oluyo.


Ben bu fırçayı aldığıma çok pişman oldum açıkcası birdaha The Bady Shop'tan makyaj ürünlerine dair bir şey almayı düşünmüyorum.

Hoşçakalın

Hiç yorum yok: