İzleyiciler

26.8.13

GoldenRose Terracotta Allık { no: 02 }



Merhaba..


Allık'lara olan düşkünlüğümü bağımlılığımı az çok öğrendiniz sanıyorum.
Bu kez tanıtımını yapacağım Allık GoldenRose Terracotta Allık olacak.




Uzun süredir elimde bulunan ve diğer allıklarım ile dönüşümlü olarak kullandığım GoldenRose 'nin terracootta allığını sevdiğimi söyleyebilirim.

Ürünün yapısı:

Kesinlikle toz toz olup dağılmıyor.

Pigmentasyon ( renk vermesi ) açısından başarılı buldum.


Kalıcılığı ise Gerçekten harika,  Ben silmezsem 9-10 saat kalabiliyor yüzümde.



Doğal bir bitiş sunuyor 



3 aylık bir süre içersinde ne renginde nede yapısında herhangi bir değişim olmadı







Sizinde görmüş olduğunuz gibi Rengini gayet doğal bir şekilde veriyor.


Bendeki Terracotta Allık No: 02
Ben bu ürünü gratis mağazasından edinmiştim

18 tl 'lik bu ürünü Fiyat performans açısından gayet başarılı buldum

MAC - MSF Muadili bir ürün olduğunu söyleyebilirim
GoldenRose yakaladığı bu kaliteyi ürün ambalajlarında, tasarımlarında da gösterse bence harika olabilir.
Zira bu ürünün ambalajını pek beğendiğimi söyleyemem.



Ürün içeriğini merak ediyorsanız bu resimden fikir edinebilirsiniz

Gramaj olarak yeterli bulduğum bu allık sanırım daha uzun süre benimle olacak.




Bu ürünü Daha detaylı incelemek isterseniz GoldenRose.com 'a buyrun

GoldenRose Sosyal ağlarda takip için





Hoşçakalın..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende de Catherine Arley'in terracottası var ama pek anlaşamıyoruz bi de bunu deneyeyim :)