İzleyiciler

26.8.13

NASHI ARGAN NEMLENDİRİCİ SPREY MASKE


Merhaba..

Geçtiğimiz ay VanilyaClub kutumdan çıkan NASHİ ARGAN yağımı denedim ve bitirdim
Ürün hakkında ki görüşlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

40 ml'lik bu ürünü 1 haftalık tatilim boyunca kullandım.
Özellikle denizden çıktıktan sonra güneşlendiğim anlarda kullandım






Ürün Hakkında:
Tasarım açısından çok pratik bulduğum bu ürün saçlarım içinde pratik bir uygulama oldu
Bu sprey maske ile Yıpranmış saçlarımdan arındım diyebilirim.




Misss gibi kokusu beni zaten mest etti

öyle buram buram yağ kokusu gelmiyor ,bikere kesinlikle gün boyunca kalıcı harika bir kokusu var.


Uygulama sonrası İpeksi bir görünüm oluşuyor ve bu durum kalıcı

NASHİ ARGAN nemlendirici maske sprey'li kullandığım zamanlarda saçlaırm çok daha kolay taranabiliyor.

Saç uçlaırmdaki kırıklarımı onardı ve elektiriklenmeyi önledi.

İnce yapıda saçlarınız varsa hacim vermesi açısından da tercih edebilirsiniz



 


Ürün içeriği: 
 
İçerik
 
İçeriği zengin, doğal ve değerli elementlerden (sertifikalı argan ve linseed oil) oluşmaktadır. 
 
Kullanım
 
Yıkanmış ve havlu ile ıslaklığı alınmış nemli saçlara yeterli düzeyde püskürtün ve tarak yardımı ile saçın tamamına dağıtın.
 
Durulamayın.
 
Tavsiye : Her sabah kuru saçınıza bir iki defa instant uygulamanız halinde sabah verdiğiniz şekli tüm gün korur.



3 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

Bende severek kullandım canım..

audrey dedi ki...

hala duruyor evde sıraya koymuştum kullanayım bitsin bari..

Unknown dedi ki...

Tam ihtiyacım olan ürün bu.